Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

.....η άλλη ανέβασε φωτο , που φαίνεται μόνο ένα αρνί στη σούβλα και έγραψε «Πάσχα με την κόρη μου» !!!! ελπίζω αυτό στη σούβλα να είναι όντως αρνί !!!!

Ψιλονύσταξα...
Θα μου πει κάποιος κανά παραμύθι να κοιμηθώ...
ή να πάρω τον άντρα μου που τα λέει και ωραία......???




......ανοίγω το ψυγείο να πιω νερό ...
ακούω το γαλακτομπούρεκο να χτυπιέται να βγει έξω !!!! τι να έκανα , να μη το ελευθέρωνα ?????


-Μωρό μου πάχυνα?
-Όχι γιουβαρλακι μου όμορφο!!


-Κανω σχεδια για το καλοκαιρι.
-Εχεις λεφτα;
-Στο γιωτα ο τονος.




Μην δει κάποιος να έχεις μεγάλη υπομονή αμέσως να δοκιμάσει τα όρια σου...! ! !

Γιατί πίνει ο ακέφαλος καβαλάρης;
Για να κάνει κεφάλι...


Αν δεν ξέρεις τον Michael Jacksonδεν ξέρεις από pop!!! Αν δεν ξέρεις τον Elvis Presley... δεν ξέρεις από rock!!! Αν δεν ξέρεις τον Bob Marley... δεν ξέρεις από Reggae!!! Αν δεν ξέρεις τον Tupac... δεν ξέρεις από hip-hop!!! Αν δεν ξέρεις τον Justin Bieber... είσαι κωλόφαρδος!!!..

Κοιμήθηκα τόσο πολύ που ο πρωταγωνιστής του ονείρου μου είπε:"Έλεος ρε συ ξύπνα τι άλλο θα μας βάλεις ακόμα να κάνουμε;"

RESPECT στα άτομα που λένε τι αισθάνονται,ενώ ξέρουν οτι δεν έχουν καμία ελπίδα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου