Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Έγραψα στο google ''κατεστραμμένοι'' και μου έβγαλε ''μήπως εννοείς τα παιδιά στο FACEBOOK?''.

ΠΦΦΦΦΦ! Τον Μαη τον πιασαμε, να πιασουμε και κανα τζοκερ τωρα καλα θα'ναι!Tην Κυριακή του Πάσχα που όλοι τρώγανε κρέας, έκανα την επανάστασή μου και έφαγα ρεβύθια.Viva la ρεβυθοlucion........Ήρθε τώρα και η εποχή που βγαίνουμε με την ζακέτα δεμένη στη μέση.......σιγά σιγά θα αρχίσουμε και τα μπανάκια.....Πρωτο μπανιο για φετος. Και χωρις να ανοιξω θερμοσιφωνα....και φέτες δεν είμαι, τατουαζ δεν έχω, με λάδια δεν πασαλείβομαι,πάλι η ντροπή της παραλίας θα είμαι....ουφφφφφ!!!!ΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ....πότε θα έρθει η σειρά μου να κάνω και γω την ψηλή, όμορφη, ξανθιά με ωραία βυζιά και ταττού?Έχω τα προβλήματα μου,έχω και τον άλλο δίπλα μου τον έχει φάει η μαλακία.......τι να σου πω ρε παιδί μου??είσαι άξιος της χείρας σου......και μέσα σε όλα αυτά λέω να γράψω ενα παραμύθι,θα ξεκινάει κάπως έτσι"ONCE ΖΑΜΠΟΝ A TIME..."
ΑΣΧΕΤΟ*ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ....Τα κολλημένα κηδειοχαρτα στις κολώνες είναι τα flyer της γριάς?*
E ΡΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΥΞΟΥΝ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ!ΑΚΟΜΑ ΜΑΗ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!Με ενα πιάσιμο είμαι εδώ και δέκα μέρες!!! Του Μάη?-Της μέσης.....αλλά σε ένα παράλληλο σύμπαν μας πιάνει ο Μάης.Κορόιδα .....Kiss Μάη ass!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου