Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Kαλώς ήρθατε στις ΨΩΝΑΡΕΣ ...δεν υπάρχει γυρισμός....

'Ενας φιλος βγήκε με μια χωρις να ξερει οτι ειναι του ΚΚΕ και τον πηγε σε μια διαδηλωση. Αντε, της λεει, να δω τι αλλο θα μαθω για σενα στην πορεια....Αυτός ο φίλος ότι τάμα θέλω μου το κάνει.Είναι ταματάρχης.Ο κολλητός του είναι πορτιέρης χρυσαυγίτης κάνει race control.Ελα μωρέ καλό παιδί...."Σκυλι που γαβγιζει δεν είναι καλα μαγειρεμενο" λέει μια κινέζικη παροιμία....τελοσπάντων...Τελευταία ο δικός μου αργεί να γυρίσει σπίτι γιατί λέει είναι στη γκόμενα του. Έχουν αρχίσει να μου μπαίνουν υποψίες πως έχει βρει δουλειά...λες???μπαααα!και τι θα παίρνει μωρέ σήμερα 300-400 ευρώ ο κατώτατος μισθος? Ας φέρει κατευθειαν  μάρκες για συγκρουόμενα....να σκάσω είμαι...πφφφφ!Απ τα νεύρα μου έκανα νέο προσωπικό ρεκόρ.Ελυσα για την πλάκα τον κύβο του Ρούμπικ.Αυτή την φορά μου πήρε μόνο 5 λεπτά και 35 δευτ. να ξεκολλήσω τα αυτοκολητάκια.Άσε....Θέλω να μείνω λίγο μόνη. Να σκεφτώ..Από δω και πέρα θα τα γράφω στο MySpace!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου