Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Όλοι λένε πως πρέπει ν' αφήσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας.Κανείς όμως δεν σκέφτηκε ν'αφήσει καλύτερα παιδιά για τον κόσμο μας!

Αγάπα με με τα ελαττώματά μου κι ας μην έχω...............
❏ Θα πιάσω δουλειά...
❏ Θα πάρω αυτοκίνητο...
❏ Θα πάω διακοπές...
❏ Θα γίνω φέτες...
✔ Παραμυθιάζομαι... ξέρω πολύ καλά τι θα συμβεί...!!!
 
........σε κλίμα έντονης συγκίνησης έγινε σήμερα η συγκέντρωση έξω από το μέγαρο της ΕΡΤ ....
συνάδελφοι , για 30 χρόνια , γνωρίστηκαν μεταξύ τους ...για πρώτη φορά !!!!
 
...............το πλυντήριό μου ή που χάλασε ή που ...είναι σε εποχή ζευγαρώματος !!! δεν εξηγείται αλλιώς ....
  
Πέρασα κατάθλιψη. Με άριστα!
  
Μαδρίτη, έρχεται κοπέλα και μου ζητάει λεφτά "I'm unemployed" μου κάνει, "I'm Greek" της λέω. Γέλασε κι έφυγε.
 
Χωρίζει η Ελληνίδα, κλαίει, σπάει, στέλνει μηνύματα, πάει κάτω απ´ το σπίτι, βρίζει, βάφει μαλλί. Χωρίζει η Αμερικανίδα, παγωτάκι!!
  
Αν η ωραία Κοιμωμένη ήταν Ελληνίδα, θα την ξυπνούσε η μάνα της.
  
Όταν ήμουν μικρή δεν με ένοιαζε τι θα φορέσω, κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες κατάλαβα πως ούτε την μάνα μου την ένοιαζε.
 
Οπότε πάω να δώσω αιμα λέω στον γιατρο να μην κάνει καμια μαλακια κ πάρει απο την καλλιτεχνική μου.....
  
Όταν μου λέει κάποιος "Θέλω να σου μιλήσω", ότι κακό έχω κάνει στη ζωή μου αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια μου!
 
Αν είχατε τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ της παγκόσμιας ειρήνης και μια Πόρσε, τι χρώμα Πόρσε θα επιλέγατε ;;
 
Χθες τα ξημερώματα μπήκαν κλέφτες μέσα στο σπίτι μου και άρχισαν να ψάχνουν για λεφτά.Σηκωθηκα απο το κρεβάτι κι αρχίσαμε να ψάχνουμε μαζί..
...............ρεε κλειστε το wifi σε καφετεριες να φλερταρει ο κοσμος!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου