Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Ένας για όλους και όλοι στ’ π@π@ρια τους!

I need a χήρο..ετοιμοθάνατο και πλούσιο.... 
 Η Ελληνίδα μάνα, όταν έχεις κλειστό το κινητό, είναι ικανή να σε πάρει μέχρι και στο τηλέφωνο του μπάνιου!
 Το Caroten δεν εχει γευση καροτο !!! ...Μην ρωτησετε πώς το εμαθα…
 Αυτό το "τρώγομαι με τα ρούχα μου" ...γνωρίζουμε αν παχαίνει;
Στο facebook την έβλεπες και σου΄τρεχαν τα σάλια ....με photoshop τα έκρυβε τα μαύρα της τα χάλια. !
Το μεγαλυτερο μου οπλο ειναι το μυαλο μου.
Εχω και μια καραμπινα για καλο και για κακο!!
 Αγχώθηκα λίγο σήμερα γιατί νόμιζα ότι όλα είναι καλά...αλλά εντάξει τελικά όλα μπουρδέλο. . . 
Στην γυναικα πρεπει να επιστρεφεις οσο πιο γρηγορα μπορεις …πριν καταλαβει οτι περναει καλα και ΧΩΡΙΣ εσενα!
 Φωτογραφία: "koumanto ston toixo sou"

;) 
......εβαλα στο κρεβατι μου κουνουπιερα...το μονο που παρακαλαω μη γινει κανενας σεισμος και εμφανιστω στο δρομο νυφουλα....
-Ποσο εισαι?
-23
-Μικρος εισαι μωρε.
-Εκατοστα εννοω.
-Σε 10 λεπτα σπιτι μου.
 ........κι αφου δεν μπορεις να αλλαξεις μυαλα...
εγω λεω να τα τιναξεις...
-Γειά σας, θέλω να χτυπήσω ενα τατουάζ
-Εχετε κάτι στο μυαλό σας;
-Σκοτούρες...
Ο τύπος τρέχει με 200 στην Εθνική… Τον βλέπει ένας αστυνομικός,ανάβει σειρήνα και τον σταματάει.. - Αδεια και δίπλωμα,του λέει.. - Δεν έχω,λέει ο οδηγός.. - Τρέχατε κύριε!! - Έχετε δίκιο,αλλά βιάζομαι να μη μυρίσει το πτώμα στο πορτ-μπαγκάζ.. - Πώς..;;Εσύ τον σκότωσες;; - Ναι,με το 45άρι που έχω στο ντουλαπάκι.. Το όργανο καλεί μέχρι και τον αρχηγό της αστυνομίας. Ψάχνουν για το όπλο,τίποτα..Ψάχνουν για το πτώμα,πουθενά.. - Που είναι το όπλο και το πτώμα που μας είπε το όργανο;;ρωτάει ο αρχηγός.. - Ξέρω και εγώ;;λέει ο οδηγός.. Αυτός είναι τρελός..Μπορεί να σας πει ότι έτρεχα κιόλας.
Η πεθερά που είναι θεόκουφη, πάει επίσκεψη
στο σπίτι της κόρης της. Τη πόρτα της ανοίγει
ο γαμπρός της, που ξέροντας το πρόβλημά της,
αρχίζει να λέει μ΄ένα τεράστιο χαμόγελο στα
χείλη :
- Καλώς το, το κουφάλογο! Από που έρχεσαι
πάλι σκατόγρια, παλιομάγισσα;
- Από ένα μαγαζί με ακουστικά
παλιομ@λ@κα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου